Forum Usunięte nowa sieć to skilluje.pl

Forum Usunięte nowa sieć to skilluje.pl

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2018-01-02 16:35:39

Mianula
Administrator
Dołączył: 2018-01-02
Liczba postów: 5
WindowsChrome 52.0.2743.116

Regulamin Serwera (OnlyDD2)

#Zasady ogólne
 
1. Serwer dostępny zarówno dla graczy Steam jak i dla NoSteam.
2. Każdy ma 3 dni (72h) na odwołanie się od bana. Po tym terminie odwołania będą uwzględniane za zgodą H@ Administratora tylko w wypadku "szczególnych" okoliczności. 
3. Na serwerze ONLY DE_DUST 2 #2 nie ma możliwości zmiany mapy.
4. Na serwerze jest obowiązek wykonywania celów mapy - w przypadku TT podkładanie, a CT pilnowanie bs'ów.
5. Zakaz spamowania na "y", "u", oraz na say'u admina (u@).
6. Zabrania się wykorzystywanie bugów jak i tekstur mapy.
7. Wszystkie skrypty, cheaty są zabronione (grozi banem na zawsze).
8. Zakaz floodowania granatami. 
9. Zakaz utrudniania gry innym graczom.
10. Zakaz przechodzenia do poprzedniej drużyny w przypadku automatycznego przeniesienia do drużyny przeciwnej.
11. TT może przebywać na respie do 1:40.
 
 
 
 
#Kultura
 
1. Nie obrażamy - graczy, adminów oraz innych ludzi.
2. Nie używamy wulgarnych, obraźliwych nicków oraz przekręconych nicków innych graczy/adminów.
3. Nie utrudniamy gry innym ( celowe oślepianie swoich zawodników, rzucanie SMOKE'ÓW przed gracza z AWP, wyrzucanie paki w miejsca niedostępne dla innych graczy, nie podkładanie paki, blokowanie przejść, itp.)
4. Nie utrudniamy graczom, którzy chcą podłożyć pakę dlatego: jeśli nie chcesz podkładać paki wyrzuć ją na początku rundy na respie!
5. Mikrofon dostępny dla graczy powyżej 16 roku życia, bądź przejściu mutacji głosu.
6. Nie nadużywamy mikrofonu tzn. nie puszczamy muzyki, nie piszczymy, nie krzyczymy.
7. Nie nadużywamy wulgaryzmów na serwerze przed godziną 23 do 6
 
 
 
#Admin
 
1. Ma na celu utrzymanie porządku na serwerze.
2. Jest po to by rozwiązywać problemy, karać za niestosowne zachowanie oraz łamanie regulaminu.
3. ADMIN MA PRAWO SPRAWDZIĆ KAŻDEGO GRACZA WEDŁUG WŁASNEGO UZNANIA.
4. Admin ma prawo dać kick'a graczowi z SB (spec bug), gdy chce go sprawdzić.
 
 
 
#Przykładowy czas trwania banów
 
1. Cheaty (wh, aim, mh, sh i inne ) – perm.
2. Wyzywanie, obrażanie graczy i ludzi – 1h - 24h (poważne ubliżanie do tygodnia).
3. Wyzywanie, obrażanie admina – 1h - tydzień (poważne ubliżanie – perm).
4. Flood granatami – od 5min do 1h.
5. Spam na say'u (y,u,u@) – od 5 min do 30min.
6. Wykorzystywanie bugów mapy (dotyczy również tekstur) - od 30min do 1h.
7. Reklama innych serwerów (również w nicku) – perm.
8. Wysoki ping - ban od 5min.
9. Nadużywanie mikrofonu – 5min do 1h.
10. Podszywanie się pod innych graczy – 5min do 24h.
11. Prowokowanie innych graczy – 5min do 24h.
12. Wejście na aktywnym banie –  perm.
13. Przebywanie na respie ponad określony czas - 5 minut a w szczególnych przypadkach do 1h.
14. Celownik w AWP bez zoom'a (wspomagacz) - perm.
15. Podpowiadanie (vipchat) - 30mim do 3h.
16. Utrudnianie gry - 5min do 3h.
17. Wykorzystywanie SVIP'a dla moventspeedu  (większa prędkość poruszania się) - 30min do 3h
 
 
 
#Najważniejsze wzmianki
 
1. Jeżeli zauważysz łamanie regulaminu, zgłoś to kulturalnie administratorowi na forum.
2. Jeżeli zauważysz łamanie regulaminu przez ADMINÓW zgłoś ten fakt JH@ lub HA przez PW na forum.
3. Wszelkie zgłoszone przypadki łamania regulaminu będą konsekwentnie egzekwowane zarówno w stosunku do graczy, jak i adminów.
4. Graczowi przysługuje możliwość złożenia oficjalnej skargi na admina lub innego gracza na forum, w dziale do tego przeznaczonym.
5. Admin zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu serwera, jak i regulaminu forum.
6. Admin zobowiązany jest do opłacenia składki.
7. Admin ma obowiązek logować się minimum raz na 48h na forum.
8. Admin ma obowiązek pilnować porządku na serwerze.
9. Admin przyłapany na używaniu wspomagaczy (wh, aim, sh, skrypty), traci flagi i zostaje
zbanowany na wszystkich serwerach sieci.
10. Zakaz wykorzystywania flag dla własnych korzyści.
11. Admin jest od rozwiązywania problemów, a nie ich tworzeniu i zaostrzaniu.
12. Zakaz banowania i kick'owania innych adminów. Wyjątkiem może być zgoda opiekuna, j@, h@.
13. Zakaz używania y@ do rozmów z graczami/adminami. Od tego jest zwykły czat i czat admina
14. Zakaz używania opcji slap/slay, gdy nie jest to potrzebne. Opcji slap używamy, gdy gracz jest uwięziony, a gdy to nie pomoże, używamy opcji slay.
15. Admin jest zobowiązany do wykonywania poleceń opiekunów serwera.
16. Powody banów mają być jasne dla gracza i innych adminów.
17. Admin który gra na serwerze, gdzie nie posiada flag, traktowany jest jak zwykły gracz. Wszelkie przewinienia będą karane według czasu banów.
18. Zakaz udostępniania swojego konta admina. Za wszelkie szkody powstałe w wyniku udostępnienia swojego konta, odpowiada admin.
19. W przypadku zgłoszenia podejrzanego gracza, admin ma obowiązek sprawdzenia go. W sytuacji, gdy na serwerze jest kilku adminów, decyzję należy podjąć wspólnie.
20. Wszelkie spory między adminami powinny być załatwiane w kąciku admina.
21. Wszelkie nadużycia adminów należy zgłaszać opiekunom.
22. Admin grając w TT nie ma prawa przesiadywać na respie do 1:40!!!
23. Zbanowanie HLTV na serwerze powoduje automatyczną degradację admina ze stanowiska!!!!
24. Podpowiadanie sobie na team speaku i innych komunikatorach ban 1-24h powtarzające się nagminnie 1 tydzień-perm!!!

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot